Soluția noastră integrată eActros ne permite să vă oferim o soluție personalizată de încărcare, la cheie, și să vă însoțim pe tot parcursul procesului. În cadrul eConsulting, răspundem împreună cu dumneavoastră la toate întrebările care trebuie clarificate pe parcursul unei integrări impecabile și fără sincope a camioanelor electrice în flota dumneavoastră existentă. Datorită partenerilor noștri calificați, acest lucru include și furnizarea infrastructurii de încărcare necesare. Sistemul nostru Charge Management reprezintă legătura perfectă dintre infrastructura de încărcare și camioanele electrice, permițându-vă o încărcare optimă a autovehiculelor. Dacă apar probleme de-a lungul procesului, fie cu autovehiculul, fie cu software-ul, aceeași persoană de contact vă stă întotdeauna la dispoziție!
Totul pentru dvs. Dintr-o singură sursă.
Încărcare completă.
Împreună cu partenerii noștri și instrumentele necesare, vă asistăm de la conectarea la rețeaua electrică, până la planificarea încărcării și managementul încărcării. Infrastructura de încărcare, inclusiv soluțiile software și hardware care vă sunt necesare și comportamentul de încărcare optim pentru dumneavoastră sunt decise pe baza activității autovehiculelor pe care le exploatați.
Câteva exemple: Conduceți într-un singur schimb și puteți folosi noaptea pentru încărcare completă? În acest caz, este suficientă o putere de încărcare redusă, de exemplu de 50 kW. Aveți nevoie suplimentar de o încărcare intermediară în pauza de prânz? În acest caz, încărcarea trebuie efectuată cu o putere de încărcare mai mare, de exemplu, 150 kW. Este important și să luați legătura cu operatorul de rețea local: cât de performantă este rețeaua și trebuie extinsă infrastructura în incinta întreprinderii? Vă suntem alături împreună cu partenerii noștri și pentru aceste probleme.
O infrastructură optimă de încărcare.
Pentru utilizarea în transportul de mărfuri grele în spațiul urban, este adecvat în special Depot Charging, și anume încărcarea în propriul parc de camioane. Dacă se lucrează într-un singur schimb, autovehiculul este exploatat în mod optim și este încărcat lent și complet în parcul de camioane, peste noapte, atunci când camionul nu mai este folosit.
În cazul în care camionul dvs. electric este utilizat în mai multe schimburi, trebuie să folosiți alte tipuri de încărcare. Opportunity Charging, încărcarea ocazională, este întotdeauna posibilă atunci când autovehiculul este oprit temporar. Bateriile pot fi încărcate parțial în acest interval limitat de timp, de exemplu la descărcarea mărfii în locul de destinație al unei livrări. Timpul de încărcare este aici între 30 și 90 de minute.
Model
Capacitate de încărcare
Selectați zona de încărcare.
- Timpul de încărcare afișat în instrumente se bazează pe un calcul liniar, precum și pe valori empirice determinate intern în condiții optime, printre altele, la o temperatură a mediului ambiant de peste 20°C. Starea de încărcare se referă la valoarea afișată pe display-ul autovehiculului.
- Modelul eActros poate fi încărcat cu până la 160 kW: Pe baza valorilor empirice determinate intern, cele trei seturi de baterii necesită puțin mai mult de o oră pentru a fi încărcate de la 20 la 80%, în condiții optime, la o temperatură a mediului ambiant de 20°C, la o stație convențională de încărcare rapidă cu curent continuu, cu un curent de încărcare de 400 A.
O conexiune la rețea potrivită.
Pe baza conceptului dvs. individual de încărcare, așadar al numărului stațiilor de încărcare, tipului curselor dvs., intervalelor posibile de încărcare și capacităților de încărcare necesare, se poate verifica dacă este suficientă capacitatea dvs. de conectare de până acum la rețea. Conexiunea dvs. la rețea trebuie să îndeplinească cerințele dvs. maxime de putere în ceea ce privește, de exemplu, iluminatul, sistemul hardware IT, climatizarea și instalații de producție. Deoarece acest necesar de putere existent este sporit de necesarul de energie al stațiilor de încărcare pentru autocamioane electrice, operatorul local de distribuție a energiei electrice trebuie să verifice dacă interconectarea dumneavoastră la rețeaua de distribuție poate acoperi aceste cerințe suplimentare de putere. În caz contrar, pot fi necesare măsuri constructive, la care atât Mercedes‑Benz Trucks, cât și partenerii noștri și operatorul local de distribuție a energiei electrice vă vor asista cu plăcere.
Un management eficient al încărcării.
Fleetboard Charge Management vă oferă o imagine de ansamblu unitară asupra tuturor interacțiunilor dintre camioanele dumneavoastră electrice și stațiile de încărcare proprii ale companiei – astfel încât să dețineți întotdeauna controlul. De la nivelul bateriei la starea de încărcare și până la timpul de încărcare rămas sau istoricul încărcărilor: beneficiați de transparență totală în ceea ce privește rețeaua de încărcare.
Acest lucru vă permite să înțelegeți mai bine comportamentul de încărcare al camionului dvs. eActros și întreaga infrastructură și să identificați mai ușor potențialele de optimizare. Charge Management vă ajută să coordonați anticipativ sesiunile de încărcare și să utilizați în mod optim puterea racordată disponibilă în parcul dvs. de camioane.
În plus, acest lucru permite integrarea fără probleme a rutinelor și comportamentelor de încărcare în procesele existente. De asemenea, se pot efectua oricând setări individuale, precum orele de plecare și nivelurile țintă de încărcare a bateriei.
Un orizont de timp rezonabil.
Electrificarea parcului de camioane necesită o fază premergătoare distinctă. Perioada cuprinsă între consultarea inițială și livrarea unui camion electric poate varia și poate dura, de exemplu, până la douăsprezece luni.
În funcție de circumstanțe și de cerințe, planificarea și construirea completă a unei infrastructuri de încărcare, inclusiv extinderea conexiunii la rețea, pot dura, de regulă, între trei și douăzeci și patru de luni. De aceea, se recomandă ca operatorul local de rețea să se implice din timp în proiectarea infrastructurii de încărcare.
Întrebări frecvente.
Cum pot să îmi încarc camionul electric?
- De regulă, exploatarea infrastructurii de încărcare în parcul auto propriu este ideală pentru eActros și sarcinile sale de transport.
- Împreună cu partenerii selectați, Mercedes-Benz Trucks va dezvolta și va propune un concept de infrastructură pentru încărcare adaptată nevoilor industriei transporturilor și optimizată în funcție de clienți.
- Aceste soluții de infrastructură pentru încărcare sunt integrate optim în ecosistemul Mercedes-Benz Trucks, iar partenerii noștri oferă servicii complete, de la consultanță până la instalare și întreținere.
Ce oferă Mercedes-Benz Trucks în ceea ce privește infrastructura de încărcare?
- Le recomandăm clienților noștri echipamentul hardware adecvat. Aici sunt incluse stația de încărcare și cablurile, precum și un sistem de management al energiei, cu ajutorul căruia stațiile pot fi controlate și gestionate fie la fața locului, fie de la distanță.
- În plus, o rețea selectată de parteneri va asista clienții la instalarea și întreținerea infrastructurii de încărcare la amplasamentele clienților.
Cât durează instalarea infrastructurii de încărcare?
- Ea depinde de diverși parametri, precum mărimea flotei de autovehicule electrice, profilul de conducere al autovehiculelor și interconectarea în rețea a parcului auto.
- Orizont de timp: procesul poate dura de la câteva luni până la peste un an.
- Recomandare: ocupați-vă din timp de electrificarea flotei dumneavoastră.
Care este ciclul de viață al infrastructurii de încărcare?
- Acesta depinde de producător. În majoritatea cazurilor, 10 ani este ciclul de viață standard al stațiilor de încărcare în curent continuu.
Pot folosi infrastructura de încărcare pentru încărcarea altor autovehicule, precum furgonete și autoturisme?
- Modelul eActros dispune de o conexiune CCS2, respectând standardul obișnuit pentru conexiunile de încărcare din sectorul auto. Autoturismele și furgonetele care sunt echipate cu conector CCS2 pentru o încărcare în curent continuu pot fi încărcate și de la stațiile de încărcare pentru eActros.